Een titel opzoeken?
Is Solutions4Hosting telefonisch of via Whatsapp Business bereikbaar?
Algemeen
Om onze dienstverlening zo betaalbaar mogelijk te maken en te houden, bieden we standaard geen telefonische ondersteuning, verkoop of anders.
Waarom is telefonische helpdesk of verkoop niet standaard?
1. Onze diensten kunnen scherp geprijsd zijn en blijven
Telefonische helpdesk en verkoop is simpelweg een stuk duurder, omdat 1 medewerker maximaal 1 klant tegelijk kan helpen. Bovendien is het niet zo flexibel als een e-mailsysteem wanneer er doorverbonden moet worden naar een andere afdeling.
2. Kwaliteit van onze antwoorden en onderwerpen
Ons e-mailsysteem- en procedure is door ons zo ingericht dat een persoon die u eerder heeft geholpen automatisch weer ingezet kan worden bij een nieuwe- en/of aanvullende vraag of vragen. U hoeft niet te worden doorverbonden, maar gelijk antwoord omdat onze (helpdesk of verkoop) medewerker de situatie al kent en ook dat alles genoteerd staat om miscommunicatie en/of misverstanden te voorkomen.
3. Betere monitoring van onze helpdesk en verkoop
Met onze e-mailsysteem- en werkprocedure kunnen wij onze helpdesk en verkoop veel beter monitoren om u van dienst te zijn en ook dat alles goed genoteerd staat om miscommunicatie en/of misverstanden te voorkomen, daarom gaat ons eerste voorkeur uit naar e-mail communicatie.
Wanneer wel telefonische support of verkoop?
Komen we er echt niet samen niet uit via e-mail, dan kunnen wij met u een telefonisch afspraak maken om te bellen. Let op; we bellen anoniem en op de afgesproken tijdstip en data.
Contact via WhatsApp Business
In het kader van AVG geven wij geen ondersteuning, verkoop of overige communicatie aan via WhatsApp Business.
Live Support Chat
Op dit moment bieden wij geen live support chat.