< Alle onderwerpen

Hoe zet ik een back-up terug in DirectAdmin?

In dit artikel leggen wij graag aan u uit hoe u een backup kunt terugzetten vanuit DirectAdmin.

Bij het afnemen van een shared webhostingpakket of een eCommerce hostingpakket heeft u alle benodigde informatie en inloggegevens ontvangen in uw mailbox. Niet ontvangen? Kijk in uw spamfolder of neemt u gerust contact met ons op.

Klik op de link in deze e-mailbericht en u komt om de DirectAdmin omgeving terecht.

Inlogscherm van uw hostingaccount (DirectAdmin)

U vult uw gebruikersnaam/username (hostingaccount-id ) en wachtwoord (password) in.

Het dashboard van uw hostingaccount in DirectAdmin (kan afwijken)

Onder het kopje “Your Account” klikt u vervolgens op ‘Create/Restore Backups‘ en u krijgt een volgende scherm te zien:

Backup All Domains; Website Data, E-mail, Ftp en Databases

Laat alles aangevinkt blijven. Kies bij “Select a File To Restore” een meest recentste backup. Wanneer u een backup-bestand geselecteerd heeft, gaat u naar ‘Select Restore Options‘.

Volg de stappen die u krijgt en dit kan enkele minuten duren; breek de Restore Back-up niet af!

Gerelateerde kennisbank artikel(en):

Extra ondersteuning?

Komt u ergens niet uit en heeft u hulp nodig of heeft u vragen? Neemt u gerust contact met ons op per e-mail (info@solutions4hosting.nl). Wij helpen u graag verder!

Was dit artikel behulpzaam?

Inhoudsopgave